Kako i zasto zapoceti blog ? Yey! I am here! :)

Posle toliko pregledanih blogova i puno sacuvanih u “Bookmarks” radi svakodnevnog posecivanja, krajnje je vreme da se pridruzim populaciji blogera. Samo, za mene se to pretvorilo u visecasovno mucenje i pokusavanje, a moram priznati i pitanje – zar sam toliko smotana pa ne umem da napravim blog? Ali, izgleda da i nisam bas toliiiko smotana, jer evo me ovde, kuckam nesto za pocetak. Moja zelja je da se na ovaj nacin pridruzim svima onima koji svoju umetnost dele sa svetom, jer da nije takvih ljudi, ja puno toga ne bih naucila. Zato im hvala, i nadam se da ce nesto od mojih rukotvorina inspirisati nekoga ili makar podstaci na lepe misli. Ovo je moj doprinos umetnickoj blogerskoj zajednici 🙂
Hello! Here I am, new to blogging, so forgive me if things are a bit slow here, but I will become better in time 🙂 I started this blog primarily to share my art with the world, because I am a regular visitor of some amazing blogs which are so inspiring, and I felt, in a way, obligated to contribute to the artistic community. I learned so much from so many talented people, I feel that by reading their blogs I gained access in part of their lives, and because of that, I would like to share a part of mine. Hope you will join me ! 🙂

7 thoughts on “Kako i zasto zapoceti blog ? Yey! I am here! :)

Leave a Reply

